söndag 17 augusti 2014

inspelning Trädgård med Bergius



I onsdags fick jag besök av Carina Bergius och Stina Järperud från Katrineholms Kuriren.
Inspelning och fotografering inför Trädgård med Bergius stod på schemat.
Pirrigt och pinsamt, även fast jag fått öva med live-sändning till Japan :)
Jaja, spännande att få se resultatet sedan. Skrämselkudden i högsta hugg kan jag lova!
Det kommer ut på nätet nästa sommar.

Dagarna innan sprang jag runt och städade och röjde i trädgården, hann inte med allt jag ville.. men skönt att ha det gjort i alla fall. Man får sig en spark därbak när trädgården ska visas på webben! ..när man själv inte är bakom kameran vill säga ;)

Några bilder 'behind the scenes' från mobilen. Tog fram kameran efter tjejerna åkt hem, får se om det blev något att visa här på bloggen :)





Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna


2 kommentarer:

Marie maräng sa...

Men vad kul.. Grattis!

Förstår att det allt är lite pirrigt att få delta i något sådant men det måste vara kanonkul :)

Tack för ditt tips angående pelargonerna... läste inlägget och det var väldigt bra!

Ja.. jag bor norr om Sundsvall inte så långt ifrån det stora butiks meckat som kallas Birsta. Fast som inte är det riktiga Birsta för där det riktiga ligger där jag bor ;)

Ha de gott!
Kram Marie

Rost och rädisor sa...

Det låter ju verkligen spännande.
Anette