söndag 3 mars 2013

lantlig köksö


Vad gör ni denna soliga söndag? Är våren kommen till er? Här har vi fortfarande mycket snö, och några minusgrader. Jag har landat i fåtöljen efter en låångfrukost och lite fix, har skickat dotra på stan med en kompis, maken och lillebror har varit ute en sväng med skoter och snowboard. Solen gassar ute så jag tar nog och sticker ut jag med!
Men först tänkte jag att det kanske var dags för ett litet inlägg här på bloggen? Några bilder på vår köksö, från alla håll och kanter denna gång :))

Följ mig gärna på Instagram, där uppdaterar jag mest varje dag ;) Du hittar mig på http://instagram.com/hannashantverk




Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

5 kommentarer:

All Seasons sa...

What a wonderful kitchen, Hanna. Like the kitchen island.
Here in Holland it is also very cold and gray and a little bit of raining. Hope tomorrow will be come the sun, I miss to so much..

Hugs,
Patricia



Flisan sa...

Heisann ! så fantastisk flott og inspirerende blogg !
Elsker den og la meg til som ny følger hos deg.
Det var så mange fine bilder her så jeg drømmer meg helt bort.
Gleder meg til å se mer her inne.
Ha en fin søndag :-)

Husprojekt Drömhus sa...

Du har så underbart snygg köksö! & zinkstället passar så bra hos dig :)

Kram Tiina

VillaVisheten sa...

Åh vilken fin köksö!
Oj så spännande inlägg att både ha besök av Japaner och få sitt hem "lanserat" där både i tidning- och bokform! Kul!
Ha en härlig onsdagskväll!
Kram Lina

Living by Miriam sa...

Mmm vackert igen, kul att jag hittade hit :)