måndag 3 oktober 2011

Grislampan har blivit svart


Den har fortfarande inte fått komma på sin plats. Den ska hänga ovanför soffbordet nere i bio-rummet/vardagsrummet/gillestugan. Har jag tänkt... eller kanske ovanför köksön. Men inget av dessa är färdiga än, köksön är inte ens ritad än :P
Ny el har den inte heller fått än... tygsladd och ny 'elpropp' är inköpta, väntar bara på att någon ska ta sig an det hela. MEN ny färg har den fått! ...min kära grislampa, som jag loppade förra sommaren för hundra riksdaler. Och den blev sååå snygg! Eller vad tycker ni?
Bilderna är suddiga, tyvärr :/



I helgen har vi haft besök av mina föräldrar och två av mina syskon, syrrans två hundar osv... Vi har kalasat hela helgen, lördag med familjen och söndag med dotterns klasskompisar... biokalas blev det, med Smurfarna i 3D. Vår lilla, stora tjej blir tio år gammal imorgon tisdag :)

Ha d gott!
Kram ♥♥♥ Hanna

10 kommentarer:

Tina Dalemo sa...

Riktigt snyggt! Har dille på belysning just nu, och det här är ju bara så nice!

annashusidingtuna sa...

Hej!
Ja, Den blev jättefiiiiiiin!!!
Ha en bra måndag.
Kram Anna

Tinas bo sa...

Underbart snygg!!
Älskar dessa lampor!
jag har tyvärr rätt lågt i tak, så jag kan inte hänga upp såna stora lampor...snyft
Men en vacker dag så.... :)

Ha en fin vecka
Kramis Tina

Anonym sa...

Den blev jättesnygg... Kommer att pryda sin plats.

Kram Birgitta

Hem och Harmoni Marie sa...

En riktig snygging!

Ha en skön kväll! Kram Marie

Johanna Stålros sa...

Det blev ju toppensnyggt!!! Kram Johanna

Tusenfröjd sa...

Så fin den blev! Har du använt sprayfärg eller? Har en som ligger och väntar på att bli fin...
Ha det bäst / Liv

Monkan sa...

Lampan är verkligen cool, och bara hundra pix, vilket fynd!

Livingroom sa...

Den är sååå fin din grislampa.. skulle gärna ha en. Men de lär inte finnas var som helst.... Ha det så bra i höstmörknet.

alegni sa...

grymt fin är den, din nygamla lampa!
grattis till tioåringen i dag!
kram
ingela