fredag 18 september 2009

Trevlig Helg

..


.
En liten fredagshälsning från mig till dig! Lite bilder... från hallen och vardagsrummet.

Den beiga väggen i hallen... som spegeln hänger på... har till slut fått vit färg på sig.
Och vem är väl gladare än mig över det :D
Spegeln har vi där för att man ska kunna se brasan ifrån köket ;)
.

.
En doftbomb på soffbordet... luktärtor. Sorten heter Ice Cream, fick fröna av min vän Eva. Blev så här fina färger på dom, fast de skulle vara vita...
.
Nu är det bara någon timme kvar innan tävlingen avslutas!
Meddelar vinnaren imorgon ;)
.
Sov sött!
Kram ♥ Hanna

3 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

Oh vad underbart mysigt hem du har Hanna!

Ses i morgon ,O)
Kramen Erika

♥ Fyra årstider sa...

Å vad vackert du bor..med spisen och allt. Lovely
Kram Lotta

Skogsdoft & havsbris sa...

Vilka fina bilder från ditt hem! Älskar bilden av vardagsrummet, det är bara sååå fint!
Vilken bra idé med spegeln i hallen för att kunna se brasan från köket! Spegeln gör sig jättebra där på väggen.
Ibland vill naturen annat än vad bilden på fröpåsen utlovar... Mina röda solrosor blev gula! Men de är fina ändå. Luktärter doftar underbart, såna ska jag ha nästa sommar!